drobiowe kotleciki pani Jadzi


Przepis na te kotleciki moja mama dostała od swojej koleżanki- pani Jadzi. W zasadzie niewiele się różnią od tradycyjnych kotletów z tym, że są delikatniejsze i taka opcja bardziej mi smakowała. To coś jak połączenie omleta z kotletem. Podane z sałatką z pomidorów były bardzo smaczne. 

Składniki:
  • 4 filety z kurczaka
  • 4 jajka
  • duża łyżka mąki ziemniaczanej
  • 2 ząbki czosnku
  • sól
  • pieprz
  • olej do smażenia
Mięso umyć i pokroić w niewielką kostkę. Jajka lekko ubić rózgą i dodać mąkę ziemniaczaną. Mięso natrzeć czosnkiem, solą i pieprzem i dodać do masy jajecznej. Na patelni o grubym dnie rozgrzać tłuszcz i nakładać po łyżce ciasta. Smażyć powoli na złoto z obu stron. 

8 komentarzy:

  1. a mozna w calosci smazyc filety?

    OdpowiedzUsuń
  2. Można ale to już nie to samo. Fajne są właśnie pokrojone bo wtedy miedzy kawalkami mięsa jest takie fajne ciasto omletowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. ahaaaa :) wyprobuje w niedziele :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie kurczaczki w różnych panierkach :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się naciera czosnkiem mięso pokrojone w drobną kostkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw nacierac a potem kroic, ha

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiscie bardzo smaczne szybkie ja dodaje natke pietruszki jak mam pieczarki i paprykę to też i troczę magi rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja do pokrojonego w kostkę kurczaka dodaję jajko,mąkę,łyżkę majonezu i starty ser żółty. Są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń