wyciskana surówka z kapusty


Surówki robię najczęściej z tego co akurat znajdę w lodówce. Dlatego za każdym razem mam inną do obiadu. 

Składniki:
  • 1/3 główki kapusty białej
  • 1/2 czerwonej papryki
  • kawałek zielonego ogórka
  • 1 mała czerwona cebula
  • 1 mała płaska łyżeczka soli
  • 1 łyżka majonezu
  • pieprz
Kapustę zeszatkować, nasolić i odstawić na pół godziny a następnie odcisnąć. Paprykę pokroić w kostkę, ogórka w półplasterki, cebulę posiekać. Wszystkie składniki razem wymieszać, doprawić pieprzem. 


3 komentarze:

  1. Bez urazy, ale według mnie połączenie tych dwóch blogów nie było dobrym pomysłem. Jestem stałą bywalczynią Pani bloga i zawsze znalazłam jakiś fajny przepis na ciasto dla siebie a teraz zrobił się tu wielki misz-masz:( Ale to tylko moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, każda opinia jest dla mnie ważna. Cieszę się, że zagląda Pani na bloga. Kategorie ciast się nie zmieniły, doszły tylko nowe wytrawne. Proszę mi wierzyć, że prowadzenie dwóch było zbyt czasochłonne. Może z czasem się Pani przyzwyczai, pozdrawiam.

      Usuń