pasta jajeczna z chrzanem


To moja ulubiona pasta kanapkowa, gości na naszym stole bardzo często. Szybka do zrobienia. Kremowa, lekko ostra jest idealna nie tylko na kanapki. Można ją podać na krakersach jako przekąskę imprezową. 

Składniki:
  • 6 jajek
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 łyżka chrzanu
  • 2 łyżki posiekanego koperku
  • pieprz
Jajka ugotować na twardo, wystudzić i obrać. Majonez wymieszać z chrzanem i pieprzem. Dodać do jajek i razem zmiksować blenderem. Koperek posiekać, wymieszać z pastą. 

4 komentarze:

  1. Lubię pasty kanapkowe, częściej rybne aniżeli jajeczne robię.
    Zapraszam na moje rozdanie http://agnieszkatestuje.blogspot.com/2014/08/rozdanie-z-naturalne-kosmetyki-24.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pasty an kanapkę to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm też ostatnio dodałam pastę jajeczną. Ja mieszam majonez z jogurtem ale połączenie z chrzanem też bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię taką samą, ale daję o połowę mniej majonezu i też jest pyszna !!!!

    OdpowiedzUsuń