Steak Show w angelo Hotel- relacja



Kilka dni temu miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerów i dziennikarzy kulinarnych zorganizowanym przez angelo Hotel w Katowicach. Tematem głównym spotkania były steaki - Szef Kuchni Rafał Pacoń przygotował dla nas krótki pokaz smażenia steków, flambirowania i przekazał nam mnóstwo ciekawostek na temat wołowiny. Jednocześnie mieliśmy możliwość degustacji kilku rodzajów austriackich win a jako aperitif zostało podane musujące różowe wino- moim zdaniem  przepyszne! Zanim usiedliśmy do steaków czekał na nas stół zastawiony przekąskami i deserami. Wszystkie wyglądały mega apetycznie, przepięknie i aż żal było je jeść. Jako danie główne podano trzy rodzaje wołowiny: Ribe Eye, polędwica wołowa i New York. Do tego grillowane warzywa, frytki i sosy, które z tego wszystkiego smakowały mi najbardziej. Na spotkaniu panowała luźna i bardzo miła atmosfera. Najbardziej zadowolona jestem z tego, że poznałam wiele fantastycznych osób z blogowego świata. Mam nadzieję, ze taka okazja do spotkania jeszcze nie raz się powtórzy. 

Do 13 lutego w angelo Hotel Katowice steaki możecie kupić w cenie obniżonej o połowę. 
Więcej na ten temat możecie przeczytać na stronie hotelu- klik






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz