moja druga książka- Domowa Kuchnia na słodko i słono



Cel osiągnięty! Wydałam drugą książkę!  A właściwie kontynuację pierwszej. Tak jak sobie wymarzyłam, do wydanej dokładnie rok temu "Domowej Cukierenki" dołączyła "Domowa Kuchnia na słodko i słono". Czyli tym razem coś też dla tych, którzy za pieczeniem nie przepadają ( a z Waszych wiadomości wiem, że jest dużo takich osób). 

Ostatnie miesiące były bardzo pracowite ale też bardzo szczęśliwe, bo mimo kiepskiego zdrowia osiągnęłam dwa moje cele na ten rok: urodziłam cudowną córeczkę i wydałam drugą książkę. 
Mamy dopiero początek marca więc teoretycznie do końca roku mogę robić przysłowiowe "nic", choć oczywiście nie zamieram się lenić. 

A wracając do książki: ta jest jeszcze lepsza niż poprzednia. Oczywiście jest w niej mnóstwo ciast i słodyczy ale też przepisy na wytrawne dania. Podzieliłam ją na rozdziały : "na śniadanie", "na obiad", "na deser", "na kolację" i "przetwory".  Jest też obszerniejsza, bo zawiera 151 przepisów, czyli o 20 więcej niż "Domowa Cukierenka". 
Dodałam też tabelkę z przelicznikiem miar i wag produktów. Sama z niej często korzystam więc myślę, że i Wam się przyda. 

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu tak jak pierwsza, po której już nie ma ani śladu- wysprzedała się błyskawicznie. 

Wiem, że wiele osób na nią czeka, więc zapraszam do kontaktu. 

Wszystkie informacje jak zamówić książkę, u góry w zakładce "Moje książki"

Przykładowe strony :




*********************************************************************************

4 komentarze:

  1. Cześć. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie możliwość zamówienia jeszcze I części? Bo nie mam :( jestem tu pierwszy raz i zachwycam się tym co widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszne przepisy! Chociaż planuję zgubić zbędny tłuszczyk po zimie, to i tak na pewno do niej zaglądnę!

    OdpowiedzUsuń