wtorek, 28 marca 2017

"sandłicze" koreańskie



Kiedyś po sieci krążył zagraniczny filmik na "korean street sandwich", a przedstawione w nim kanapki bardzo mi się spodobały. Wiedziałam, że nam wielbicielom wszelakich tostów na pewno zasmakują. A do tego zaciekawiło mnie użycie sałaty lodowej na ciepło, bo zawsze używałam ją na surowo. Bardzo nam to smakowało i na pewno na stałe wejdzie do naszego śniadaniowego menu. 

Składniki na 4 sztuki:
  • 8 kromek chleba tostowego
  • 4 plastry szynki
  • 4 plastry sera żółtego 
  • 3 jajka
  • 1 marchewka
  • 1 cebula
  • kawałek główki sałaty lodowej
  • sól, pieprz
  • majonez
  • ketchup
  • masło do smażenia
 Sałatę pokroić w drobniutkie paseczki, cebulę posiekać, marchewkę zetrzeć na drobnej tarce. Jajka wbić do miski, dodać przygotowane warzywa i doprawić solą oraz pieprzem. Przygotować dwie patelnie (najlepiej jedną kwadratową ale nie musi być). Na obu patelniach rozgrzać masło. Na jedną (jeśli mamy to na tą kwadratową) wlać jajka z warzywami i usmażyć omlet. Na drugiej zrumienić kromki chleba i plasterki szynki. Omlet pokroić na cztery części. Na cztery kromki nałożyć po plasterku szybki, na to omlet a na wierzch plaster sera. Polać majonezem i ketchupem według uznania. Przykryć pozostałym chlebem i podawać na ciepło.

1 komentarz:

  1. Ja z koreańskich "przekąsek" próbowałam jedynie kimbap, który jak dla mnie jest po prostu rolką nie pociętego sushi. Ale taka kanapka wydaje się być znacznie atrakcyjniejsza.

    OdpowiedzUsuń

zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fb Pop-up